Home | Adverteren | Contact | Wat is Bestnet?
ADSL Starter, 4 Mbps voor slechts €9,95 per maand  
VASTE TELEFONIE
  Belgacom
  Telenet
  Goedkoper bellen ?
  De providers
  Alle tarieven
  Vraag & antwoord ?
MOBIELE TELEFONIE
  Traditionele providers
  Virtual mobile
  GSM platform
INTERNET
  Gratis internet
  ADSL internet
  Telenet internet
BUSINESS SOLUTIONS
  Business Telefonie
  Premium ADSL
SCARLET ONE !
  informatie
  Specificaties
MEER DIENSTEN
  Telefooncentrales
  Eigen website ?
  070 - 0800 - 0900 nrs
  Fax2mail
  SMS toepassingen
 
 
Vraag & Antwoord

Heeft u nog vragen ? 
Hieronder vindt u een hele reeks veel gestelde vragen terug betreffende 'Carrier-Select' en 'CPS'

  • Heb ik hiervoor een ander telefoontoestel nodig?
    Nee, u gebruikt gewoon uw huidig telefoon- of faxtoestel.

  • Hoe kan ik gebruik maken van Carrier Select?
    Wanneer u zich kostenloos heeft aangemeld via BestNet, wordt uw telefoonnummer, bij de operator; concreet betekent dit dat uw telefoonlijn 'actief' is. Dit laat de operator ook toe alle oproepen met uw nummer te registreren en maandelijks een afrekening op te maken.

  • Hoe breng ik een gesprek tot stand ??
    via CS: U vormt de 4-cijferige carrier-select code voor het oproepnummer bv een oproep naar Nederland met Sun Telecom wordt 1616 00 31 10 1234567.
    Via CPS: U laat de code 'programmeren'(CPS) via aan apart formulier dat u invult bij uw inschrijving. Het is dan niet nodig om de code in te toetsen voor uw oproepnummer, de code wordt dan automatisch door Belgacom voor elk nummer geplaatst dat u belt. In de meeste gevallen is dit een gratis optie.

  • Krijg ik een nieuw oproepnummer??
    Nee, u behoudt uw huidig telefoonnummer en hoeft vrienden, familie en zakenrelaties dus niet lastig te vallen met een wijziging.

  • Kan ik de diensten van verschillende carrier-select operatoren combineren?
    Inderdaad, het is mogelijk klant te worden bij diverse operatoren. Dit kan interessant zijn wanneer u regelmatig belt met twee of meer bestemmingen waarvoor verschillende operatoren een voordelig tarief bieden.

  • Zijn er vaste (maandelijkse) kosten verbonden aan een inschrijving?
    Een groot aantal operatoren biedt een kostenloos abonnement en verplicht u niet een bepaald belvolume af te nemen. Dit betekent dat wanneer u een maand lang geen oproepen via de operator tot stand brengt, u ook geen factuur zult krijgen.

  • Hoe zit het met de fakturatie en de betaling?
    Maandelijks krijgt u een gedetailleerd overzicht van uw oproepen. Dit overzicht is bij de meeste operatoren zeer volledig. Betalen kan via credit-card, domiciliëring of overschrijving. Uw keuze wordt bij de inschrijving genoteerd.

  • Kan de carrier-select operator mijn lijn afsluiten?
    In principe kan de carrier-select operator u de toegang tot zijn netwerk ontzeggen. In dit geval kunt u altijd terugvallen op het netwerk van de nationale operator(Belgacom/Telenet). Het komt er eigenlijk op neer dat u naast de nationale operator een tweede telecom-leverancier in huis haalt.

  • Kan ik als Telent klant ook goedkoper bellen ?
    Nee, niet rechtstreeks via CS of CPS, omdat telenet de toegang tot het netwerk van alternatieve operatoren blokkeert. Maar via een nationaal inbelnummer (bij enkele operatoren) kan u als Telenet kant wel goedkoper bellen naar internationale bestemmingen.

nog vragen ? mail ons

Goedkoper bellen ? De providers Alle tarieven Vraag & antwoord

 

 
 
 
VARIA
  Onze partners
  Witte gids
  Gouden gids
  SMS online
  Telecom Links
 
PROMOTIES
 
ADVERTENTIES
 
 
Toevoegen aan favorieten | Mail een vriend | Copyright a Bestnet Idea